Aktivitet
|
Oppgave
|
Ansvar
|
Opprettelse av Skannerprosjekter
|
Presentrasjon av IKA’s skannerløsning for kommunen.
|
IKT
|
Kartlegging
|
Kartlegging materiale i kommunen.
|
IKT hos IKA og Kommunen
|
Opprette kontrakt
|
Kontrakt med prosjektets rammer når det gjelder hvor mye materiale, hvordan det skal ryddes og tidsfrister.
|
IKT hos IKA og Kommunen
|
Rydding og skanning
|
Sette opp lokale rutiner for rydding og skanning.
|
IKT hos IKA og Kommunen
|
Opprettelse av Documaster database
|
Opprett Documaster database hos kommunen.
|
Kommunen og Documaster
|
Oppsett parameter i Documaster database
|
Sette opp korrekte parametere i Documaster database i kommunen.
|
IKT hos IKA og Kommunen
|
Testskanning
|
Utfør testskanning av noen arkivbokser.
|
IKT hos IKA og Kommunen
|
Godkjenning av testskanning
|
Når testskanning er godkjent kan full skanning starte.
|
Kommunen
|
Innsending av materiale
|
Kommunen sender inn materiale den ønsker at skal skannes til IKA Trøndelag.
|
Kommunen
|
Rapportering på prosjektet
|
En rapport på utført arbeid skrives. Sak opprettes i sak-/arkivsystemet, hvis sak ikke allerede eksisterer. Rapporten registreres som et utgående brev til kommunen.
|
IKT hos kommunen
|
Sluttrapport
|
Sluttrapport skrives. Sak opprettes i sak-/arkivsystemet, hvis sak ikke allerede eksisterer. Sluttrapporten registreres som et utgående brev til kommunen.
|
IKT hos IKA
|