Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no

Rutine for rapportskriving etter oppfølgingsbesøk

Printer-ikon  Utskriftsvennlig versjon

Rutine for rapportskriving etter kartleggings- og oppfølgingsbesøk

Vi har som mål at rapporten skal være ferdigskrevet og sendt til kommunen innen 2 uker etter at kartlegging- eller oppfølgingsbesøket er gjennomført.

Aktivitet

Oppgave

Ansvar

Kartleggings- og oppfølgingsbesøk

Skriv rapport.

Ansvarlig saksbehandler

Innhenting av tilbakemelding fra den/de som var med på besøket

Oppdater rapport etter tilbakemeldinger.

Ansvarlig saksbehandler

Registrering i websak

Opprett sak og skriv følgebrev, legg rapport inn som vedlegg.

Send til godkjenning til leder.

Ansvarlig saksbehandler

Godkjenning av rapport

Leder godkjenner/ikke godkjenner.

Se rutiner for godkjenning i websak.

 

Godkjent rapport tilsvarer elektronisk godkjenning, brevet trenger derfor ikke signatur.

Leder

Utsendelse av rapport til kommunen

Følgebrev med vedlegg (rapporten) sendes elektronisk via websak – a-post.

-          Rådmann som hovedmottaker.

-          Arkivleder som kopimottaker.

Ansvarlig saksbehandler