For å logge inn må du skrive inn brukernavn og passord i feltene under. Trykk deretter på knappen merket 'Logg inn'.
Vi har som mål at rapporten skal være ferdigskrevet og sendt til kommunen innen 2 uker etter at kartlegging- eller oppfølgingsbesøket er gjennomført.
Aktivitet
Oppgave
Ansvar
Kartleggings- og oppfølgingsbesøk
Skriv rapport.
Ansvarlig saksbehandler
Innhenting av tilbakemelding fra den/de som var med på besøket
Oppdater rapport etter tilbakemeldinger.
Registrering i websak
Opprett sak og skriv følgebrev, legg rapport inn som vedlegg.
Send til godkjenning til leder.
Godkjenning av rapport
Leder godkjenner/ikke godkjenner.
Se rutiner for godkjenning i websak.
Godkjent rapport tilsvarer elektronisk godkjenning, brevet trenger derfor ikke signatur.
Leder
Utsendelse av rapport til kommunen
Følgebrev med vedlegg (rapporten) sendes elektronisk via websak – a-post.
- Rådmann som hovedmottaker.
- Arkivleder som kopimottaker.